divendres, 5 de juliol de 2013

BRAÇALET I PEÜCS

Heus aquí el meu primer braçalet, l'he het fet per regalar-lo, per no anar de visita amb les mans buides.
El germà petit s'endurà el cargol que espero poder donar avui i hi haurà propina per la germaneta.



Detall braçalet


Us recordeu del cargol oi? doncs encara no ha arribat al seu destí, espero que amb tan de temps com ha tingut, avui quan jo hi vagi ja hi sigui.

En els forats centrals dels botons hi he fet passar una mica de cinta per donar-li continuïtat al braçalet.
 I aquests peücs també tenen destinatari: una nena  que ha de néixer aquesta setmana i que no sé com es dirà, però que la seva àvia m'ha promès que quan neixi em farà arribar una foto de la menuda.
Jo per la meva part, li he fet aquests petits peücs, oi que són una preciositat?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada