diumenge, 15 de setembre de 2013

SORTEIG 1000 VISITANTS

Gat francès

En aquests escassos sis mesos i sense adonar-me'n, aquest bloc d'ami's ha arribat als 1000 visitants, això es mereix una celebració! ...





Esquirol No-no
Així que seguint l'exemple d'altres blocs afins, he decidit de fer un sorteig entre els meus seguidors i un altra entre els blocs que m'afegeixin.
Pel què fa als seguidors no hi ha problema, envieu un comentari i ja us veuré en l'apartat corresponent, pel què fa als blocs que m'afegeixin als seus preferits, també han d'enviar un comentari a aquesta entrada amb el nom del bloc per poder-ho comprovar.



Teniu temps des d'avui al proper 30 d'octubre  per apuntar-vos a aquest sorteig. Us hi espero!



4 comentaris:

  1. Hola, m'ha agradat molt el teu blog, t'he concedit un premi. El pots recollir al meu blog: amigurumiencatala.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna,
      Gràcies per el premi, ara feia dies que no passava per el meu blog, espero ben aviat rependre l'activitat
      A reveure i altra cop gràcies.

      Elimina
  2. M'encanta el blog! Aprendre a fer ganxet i trapillo és la assigantura pendent! a veure si l'afegeixo a la lista de propòsits del 2014….
    Et seguiré!

    Si et vols passar pel meu blog, estic començant :P (edurepte.blogspot.com)

    Sort!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ainània!
      He fet un cop d'ull al teu blog i el seguiré, pinta interessant i t'afegeixo a la meva llista.
      Et desitjo sort en aquesta aventura bloguera i t'animo a provar el ganxet. T'aviso que és adictiu.
      Ens veiem per aquí.

      Elimina